onsdag 26 januari 2011

Stressig dag....

Idag har jag varit och ombesiktigat en av valparna som skall flytta på lördag. Allt gick jättebra och hon är ju en ängel, den lilla tösen.

Andreas har jättehög feber och fick stanna hemma och mysa med Äzco och Luvlee medans jag åkte iväg. Han sov nog den mesta tiden med tanke på hans skick...

Ikväll blir det till att sitta och glo på dumburken som vanligt, antar jag.... och lyssna till brummandet från avfuktaren inne i Andreas rum :( Känns som om det aldrig blir färdigt det här....

Ha en fortsatt skön kväll, mina vänner!

6 kommentarer:

  1. åh ge andreas en krya på sig kram från oss

    SvaraRadera
  2. Usch, stackaren! Inge roligt att va sjuk-hoppas han kryar på sig snart! Har alla valparna fått egna hem nu? Önskar dem lycka till!

    SvaraRadera
  3. Hälsa så gott till Andy från oss!!

    SvaraRadera
  4. nääää fy bubblan så tråkigt ,,ja med Andy menar jag juuu ,, fick liiiite mkt att göra idag sen kom främmande och jag glömde bort dej ,,,,iiiiiiih inte slå,,aj ajajajajajaaaaaaaaaaaaaj slår dig en singal i mörn ska käka middag nu sen blire en tidig kväll ,,förstår inte varför kroppen inte vill lyda MIG ,,,,, kramkram å resten vet du

    SvaraRadera
  5. ps kelly är glad nu ;-)

    SvaraRadera
  6. Fy så tråkigt med Andy och febern, hoppas han är på bättringsvägen snart!
    Skickar kryapådigkaramar från Soccer.

    SvaraRadera